تماشا کنید: قوانین عکاسی داخلی که طراحان و عکاسان از شما می خواهند بدانید

عکاس پیشرو در صنعت، داگلاس فریدمن، در جلسه اخیر AD PRO که نکات و جزئیات جلسات عکاسی پروژه را فاش کرد، گفت: عکاسی تولید داخلی یکی از بزرگترین موارد در بودجه یک شرکت طراحی است – و دلیل خوبی دارد. فریدمن گفت: «شما زمان زیادی را صرف یک پروژه می‌کنید، و آخرین جایی که می‌خواهید آن را برش دهید، عکاسی است، زیرا این کارت ویزیت شماست. “این شما را برای پروژه بعدی و همه چیز بعد از آن می فروشد.”

ثبت بهترین کار شما با انتخاب بهترین تیم خلاق برای تحقق آن شروع می شود. علاوه بر فریدمن. تبلیغاتMichael Shum، مدیر Global Visuals، به طراح داخلی ارشد Dorsia Kelly در پنل مجازی پیوست تا درباره آنچه که متخصصان عکاسی می‌خواهند طراحان داخلی و معماران قبل از رفتن به یک فیلمبرداری پروژه بدانند، بحث کنند.

تصویر ممکن است حاوی لباس، آستین، صورت، سر، پرتره و مد باشد

تبلیغات مایکل شوم، کارگردان جهانی ویژوال

عکس: گابریل لنگدون

تصویر ممکن است حاوی آستین لباس، تی شرت، بزرگسال، پوست، خالکوبی، آستین بلند و سر باشد
تصویر ممکن است حاوی موهای مشکی، نشستن بزرگسالان، لوازم جانبی، جواهرات و گردنبند باشد

طراح داخلی Dorcia Kelly

عکاسی با حسن نیت درسیا کلی

از ابتدا، این بدان معنی است که هنگام انتخاب بهترین تیم خلاق برای همکاری، ملاحظاتی را در نظر داشته باشید. هر عکاسی دنیا را متفاوت می بیند و شما باید فضای مناسب خود را پیدا کنید. فریدمن با اشاره به اینکه همه عکاسان ترجیحات متفاوتی برای نور، اندازه و جلوه های مورد نظر دارند، گفت: “همه عکاسان ترجیحات متفاوتی برای نور، اندازه و جلوه های مورد نظر دارند.” سپس باید به تیمی که استخدام می‌کنید برای انجام کارشان اعتماد کنید… به عنوان یک طراح، تقریباً وظیفه شما این است که از نقطه عکاسی عقب‌نشینی کنید و اجازه دهید (آنها) دیدگاه شما را ببینند.»

عضو شوید

کارگاه انحصاری AD PRO را از دست ندهید — اتمام عکس: چگونه پروژه خود را ارائه دهید

فلش

کلی زنگ زد تا به اهمیت ارتباط قبل از روز فیلمبرداری اشاره کند. او می‌گوید: «وقتی افراد استایلیست‌ها را استخدام می‌کنند، به آن‌ها عکس بدهید. میزان موفقیت تصویربرداری افزایش یافته است.» در گفتگوهای پیش از تولید، اعضای میزگرد همچنین توصیه می‌کنند که در مورد آنچه طراح از عکسبرداری می‌خواهد، جایی که می‌خواهد عکس‌ها را پست کند و مدت زمان تصویربرداری واقعی بحث شود.

در مورد آخرین نکته، هم فریدمن و هم کلی اشاره می کنند که عکاسی معمولاً حداکثر دو روز طول می کشد. اگرچه روزهای عکاسی باید شامل ارائه ساختاری باشد، اما لازم است جایی برای خودانگیختگی نیز باقی بماند. فریدمن می‌گوید: «من واقعاً هیچ کاوشی انجام نداده بودم.

این سه نفر در مورد روندهای عکاسی داخلی صحبت کردند – به چه چیزی علاقه دارند و اخیراً چه چیزی را برای ثبت نام انتخاب نکرده اند – و نحوه حفظ طراحی داخلی شیک که هنری در مقابل ساختگی به نظر می رسد. آنها همچنین به قراردادهای عکاسی، مدیریت انتظارات مشتری و چه کسی می پردازند در واقعیت هنگام فیلمبرداری باید در محل باشد. برای یادگیری از برخی از بهترین ها در این صنعت، جلسه کامل یک ساعته AD PRO را در زیر تماشا کنید.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/register-now-how-to-nail-your-project-photography-workshop