بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند-آل اسکیپ

فضای اتاق فرار تابوت به‌صورت دلهره‌آور و خاص طراحی شده و یکی از دشوارترین بازی‌های این مجموعه است. داستان بازی از این قرار است که بیماری طاعون جهش‌یافته و تمام شهر را فرا گرفته است. در این میان مراکز زیادی برای ایزوله شهر ایجاد شده که مبتلایان را به آن‌ها منتقل می‌کنند. شما و دوستانتان درحالی‌که هیچ نشانی از این بیماری ندارید دیشب دستگیر شده‌اید و متوجه می‌شوید که این مرکز برای تست واکسن‌های جدید خود روی افراد سالم آن‌ها را آزمایش می‌کنند. حالا زمان آن است که شما با هوش و خلاقیت خود و دوستانتان از دست این قاتل جان سالم به در ببرید و توجه داشته باشید که زمان شما محدود است که این موضوع جذابیت و استرس بازی را دوچندان می‌کند.

بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند-آل اسکیپ

اتاق فرار شایعه اولین بازی ارائه شده توسط مجموعه اتاق فرار golden escape واقع در هفت تیر کرج اسکیپ روم میباشد. اعضای مجموعه با هدف طراحی بازی‌های فکری فعالیت خود را آغاز کردند. لوگو مجموعه تهران اسکیپ هم از همین سیاست الگو می‌گیرد و بیانگر مسائلی مربوط به تلاش برای فرار است. این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد. همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است. اگر علاقه به یک فضای پیچیده و کمی چالشی برای هر فردید، این اتاق فرار به‌شدت به شما پیشنهاد ‌می‌شود زیرا نه‌تنها شما از نظر گروهی بلکه از نظر انفرادی نیز می‌توانید خود را محک بزنید.

اتاق‌‌های فرار معمولا در قالب فضاهایی مثل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه و ترسناک، فضاپیما‌ها و… هست که این فضا نسبت به داستان بازی متغیر است. در یک اسکیپ روم ترسناک همیشه باید هوشیار باشید چرا که هر لحظه ممکن است با یک چیز فوق ترسناک غافلگیر شوید. در یک اتاق فرار ترسناک ممکن است هر چیزی که از جنس ترس باشد را تجربه کنید پس برای آن آماده باشید. اتاق فرار محیط کوجکی می باشد و چندان جای مناسبی برای دویدن نیست پس هر چقدر هم که ترسیدید در جای خود ثابت بمانید .

  • با ثبت کردن کسب و کار خود در میدانه، بی آن‌که نیاز به اقدام دیگری باشد، کسب و کار خودتان را پربازدید کرده و تعداد مراجعان خود را افزایش دهید.
  • هانتد هاوس یکی از جذاب‌ترین اتاق فرار در تهران و سمت جنوب آن است.
  • این که هر بار بخواهید برای یافتن اتاق فرار ترسناک جدید به جست و جو بپردازید، نوعی اتلاف وقت است.

مدت زمان این بازی ۶٠ دقیقه بوده و برای افراد بالای ۱۶ سال مجاز می‌باشد. این لیست شامل بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارها و یا اسکیپ روم های موجود در شهر کرج است. هانتر هاوس اولین مجموعه اتاق فرار در جنوب تهران است که در شهرری واقع شده است.

کرج،بلوار هفت تیر

وقتی شما برای رزرو اتاق فرار ترسناک اقدام می کنید، اولین چیزی که به چشمتون میخوره داستان اتاق فرار ترسناک هست که میخونید و جذب اون بازی می شید. برای جلوگیری از آن، می‌توانید هر چند وقت یک بار به خود یادآوری کنید که این یک بازی با هدفی سرگرم کننده است و هیچ کس قصد آسیب رساندن به شما را ندارد. هدف اتاق فرارهای ترسناک اینه که شما هیجان زده شوید و از آن لذت ببرید نه اینکه اذیت ترسناکترین اسکیپ روم شوید. سبک سناریو و فرم این اتاق فرار، بیشتر شبیه به داستان‌های خاطره‌انگیر شرلوک هولمز است، پس اگر این سریال را دیده باشید، احتمالا روند بازی برای شما جذاب‌تر هم می‌شود.

اتاق فرار زار؛ مجموعه نکست اسکیپ روم

برای کسانی که کرج ساکن هستند اسکیپ روم کرج یک انتخاب عالی برای ساختن یک روز متفاوته. مخصوصاً این روزها که اتاق فرار کرج ژانرهای بیشتری برای بازی داره و هر تیمی می‌تونه چندین و چند روز رو فقط برای تمام کردن بازی‌های یکی از ژانرهای اون در نظر بگیرد. از طرفی، اتاق فرار یک تجربه جدیده و با تموم تفریحاتی که تا به حال در کرج تجربه کردید متفاوته. اسکیپ تایم نیز یکی‌دیگر از مجموعه‌های اتاق فرارهای تهران است که در آن سه اتاق فرار وجود دارد.

آن‌ها می‌خواهند این کار را طی یک عملیات ضربتی انجام دهند که شما و گروه‌تان انجام‌دهنده آن هستید. برای تسریع در کارها باید به سه گروه تبدیل شوید و به جست‌وجو بپردازید. برای رزرو یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. در برخی از قسمت‌های این اتاق باید با استفاده از هوش، تجربه، سرعت عمل و… تیم خود را هدایت کنید. در این سناریو شما در اواسط جنگ دوم جهانی در یکی از زندان‌های برلین اسیر شده‌اید، سعی کنید در مدت‌زمانی که برای شما تعریف شده است، از این زندان فرار کنید که این کار اصلا کار ساده‌ای برای شما و دوستانتان نخواهد بود. این مجموعه نیز برای کسانی که علاقه به هیجانات زیاد و ترس و استرس دارند، بسیار پیشنهاد می‌شود.

شاید یکی از فانتزی های شما قرار گرفتن به جای آن قهرمان فیلم بوده و با خود گفته اید اگر من جایش بودم فلان کار را می کردم و یا آن معما را به این روش حل می کردم . حالا داستان ها باز سازی شده و شما واقعا می روید که جای قهرمان آن فیلم در یک صحنه جنایی خود را امتحان کنید و حس کنجکاوی و هیجان دوستی خود را ارضا کنید . عده ای از جای تنگ و تاریک و عده ای از دیدن و شنیدن صداها و صحنه های ترسناک وحشت را تجربه می کنند . ممکن است چیزی که شما را بشدت می ترساند برای شخصی دیگر حتی هیجان هم نداشته باشد و برعکس ، بنابراین اتاق های فرار ترسناک را نمی توان به طور قطع رده بندی کرد و مستقیما گفت کدام یک ترسناک تر هستند . اما از روی تجارب کسانی که آن ها را بازی و امتحان کرده اند ، می می توانیم رده بندی را در نظر بگیریم و بیان کنیم .

شاید همه قسمت‌های این اتاق فرار، حس یک خانه را به شما القا نکند، اما این موضوع، چندان نکته منفی تلقی نمی‌شود و قطعا با فضاسازی‌های خوبی که در این اتاق فرار ترسناک انجام داده‌اند، روند بازی را به‌خوبی پیش می‌برند. این عمل در راستای اهداف متعالی مجموعه اتاق فرار انیگما خواهد بود که همواره تلاش می کند با نگاهی حرفه ای به این سرگرمی، آن را به بهترین شکل ممکن ارائه کرده و از کلیه فعالان در این حوزه حمایت نماید. برای پیدا کردن بهترین اتاق فرار ترسناک در غرب تهران در این مطلب با ما همراه باشید. یکی از نکاتی که حتما قبل از تجربه اتاق فرارهای تهران باید به آن توجه کنید، محدودیت تعداد نفرات است که در اتاق فرارهای مختلف متغیر است.

مجموعه اسکیپ مستر در اتاق فرارهای تهران

در ۶۰ دقیقه زمان اختصاص داده شده شما باید بتوانید معماهای مختلف که حسابی مغزتان را به چالش میکشد حل کنید. از مهم ترین دلایلی که باعث شده است تا این اتاق فرار از نظر کاربران تریپ ادوایزر امتیاز بالایی بگیرد، گرافیک بسیار عالی می باشد که به خوبی حس ترس و وحشت را در فرد القا می کند. سناریوی طراحی شده برای این اسکیپ روم داستان قاتل سریالی را بازگو می کند که اجساد قربانیان را به عنوان مانکن فروشگاه خود استفاده میکند. این اتاق فرار از نظر شرایط موجود در محیط بسیار وحشتناک بوده و المان های رعب آوری در آن استفاده شده است. مدت زمان در نظر گرفته شده برای این بازی ترسناک و مهیج ۲ تا ۳ ساعت می باشد و در پاریس فعالیت دارد. چیزی که باعث شده است تا این اتاق فرار در لیست اسکیپ روم های ترسناک آمریکا قرار گیرد، شبیه سازی شرایط پر از استرس لحظه غرق شدن کشیتی تایتانیک می باشد.