بهترین طراحی برای یک مجتمع مسکونی در کنار معرفی بهترین نمونه های جهان | 3darchitecture

سو فوجیموتو معمار ژاپنی با همکاری گروه معماری فرانسه لایسن راسل طراحی مجتمع مسکونی سبز با ارتفاع کلی 50 متر را به عهده گرفته اند. استودیوی معماری محلی Ripoll Tizon پروژه مسکونی Sa Pobla را در مایورکا، اسپانیا طراحی کرد تا هم از نظر سادگی یکپارچه باشد و هم با نیازهای تک تک ساکنان سازگار باشد. نتیجه؟ این مجتمع پیشانی سفید، که تقریباً بیشتر شبیه یک استراحتگاه تعطیلات است تا آن نوع مسکن عمومی که ما به آن عادت کرده ایم. این پروژه در سال 2012 تکمیل شد و جایزه اول را در بخش بهترین پروژه معماری مسکونی در جوایز معماری پلاس 2013 به دست آورد. علاوه بر این، این پروژه 19 واحدی فینالیست جوایز معماری FAD 2013 و دوازدهمین دوسالانه معماری و شهرسازی اسپانیا در سال 2013 بود.

  • با توجه به اینکه پروژه در نزدیکی جنگلهای آیدوس قرار داشته و دارای چشم انداز دلربا به دریاست، فرصتی طلایی برای زندگی در دامان طبیعت را فراهم می کند که فاصله چندانی با مراکز و خدمات شهری نیز ندارد.
  • این مجموعه چهار ساختمانی در حومه شهر که در سال 2007 تکمیل شد، شامل 130 آپارتمان مجزا است.
  • این سه ساختمان با طراحی یک پارچه در مجموع 54 واحد مسکونی دارند.
  • از امکانات موجود در هر واحد می‌توان به تجهیزات آشپزخانه از بهترین برندها اشاره کرد.
  • مجتمع مسکونی شقایق پردیس توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در سال 1389 به بهره برداری رسیده است.

این گروه از واحد های مسکونی شهر پردیس به آپارتمان های شخصی ساز معروف اند شامل مجتمع های آپارتمانی ای هستند که توسط شخص یا گروهی از اشخاص ساخته شده اند. این واحدهای مسکونی در معرفی مجتمع های مسکونی پردیس دارای امکانات رفاهی و نمای نسبتا بهتری نسبت به واحد های آپارتمانی تعاونی ساز در شهر پردیس هستند. معماران مسئول این پروژه David Carabott, Sam Blake هستند و متراژ آن متر مربع برآورد شده‌است.

شهرک اکباتان

چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد. تیم طراحی این پروژه محسن قنادپور، مهدی خدابخش، محمد خدابنده لو، کیمیا خوراک چی، سعید جعفری می باشد. طراحان این مجموعه آرتور امید آذری، جعفر لطف اللهی می باشد.

مجتمع مسکونی معروف دنیا

مجله خبری معماری سه بعدی نسترن پردیس شامل 266 واحد است که توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن به بهره برداری رسیده است. مجتمع مسکونی یاس پردیس که در سال 1384 به بهره برداری رسیده است در خیابان یاس شهر پردیس قرار دارد و شامل 236 واحد مسکونی است. شاید برای بسیاری از افراد جالب باشد که بدانند قدمت راه اندازی شهرک های مسکونی در تهران به پیش از انقلاب می رسد.

آخرین آموزش ها

شهری مدرن و ایرانی که به همت یک تاجر یزدی روند رو به رشد ی را پیش گرفته بود. مردی که با سرمایه و پشتکار خود پایه‌ی صنعت کشور را تقویت و منطقه‌ای ایجاد نمود که هنوز که هنوز است از طبیعت و صنعت آن سخن می گویند. برنامه های ماه مبارک رمضان در مجتمع مسکونی پارس جم تشریح شد. اعضای هیئت مدیره مجتمع مسکونی با توجه ابلاغ قانونی به آنها کردم جهت‌ بر گزاری مجمع بدون رعایت بند های اساس نامه ودعوت رسمی از مالکین صاحب سند از …

http://1biti.ir