بشقاب یا پیش دستی کاغذی چگونه ساخته می شود؟ گروه تولیدی الکاپ | ایران کاپ

از طرفی هزینه راه اندازی این کسب و کار نسبت به سایر کسب و کارها، بسیار کم است و شما می توانید به راحتی آن را راه ا ندازی کنید . از دیگر مزایای این کسب و کار این است که نیاز به تخصص خاصی ندارد. اگر بخواهید به صورت عمده فعالیت کنید می توایند هر لیوان را به قیمت ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان به فروش برسانید و قیمت فروش عمده آن هم کمی پایین تر از این مقدار است.

دستگاه بشقاب کاغذی اصفهان

در دستگاه تولید بشقاب کاغذی، دای یک ابزار پرس است که فشار زیادی بر روی مواد کاغذ وارد می کند تا آن را به صفحه تبدیل کند. اگر به یک دستگاه تولید بشقاب کاغذی با سرعت بالا با ویژگی های پیشرفته نیاز دارید، ممکن است مجبور شوید هزینه زیادی را برای آن خرج کنید. قبل از سرمایه گذاری بر روی یک دستگاه بشقاب کاغذی با کیفیت، باید چندین چیز را در نظر بگیرید. زیرا این گرانترین تجهیزات کسب و کار شما و خرید یکباره است. 3-در هر طرح و شکل می توان هم ظروف یکبار مصرف کاغذی و هم بشقاب مقوایی تولید کرد. پس از مدتی متوجه می شوید که مانند هر کسب و کار دیگری شما اگر در کارتان استمرار داشته باشید و خسته نشوید تا بتوانید ایده های پولسازی خود را عملی کنید،قطعا در آن کار به موفقیت می رسید.

تولید کننده لیوان کاغذی – دستگاه لیوان ساز

یک موضوع مهم دیگر که باید بدانید اینکه گاه تنظیمات دستگاه بهم می خورد و نیاز به تنظیم دقیق آن است. اتصالات پایه ای دستگاه نیز روی قیمت تاثیر می گذارد یعنی باید دقیقاً از محصولی استفاده شود که از نظر کاربرد شرایط خوبی دارد. برخی از دستگاه ها هستند که اتصالات پایه ای چند بخشی دارند اما پایه های آنها متحرک هستند و این موضوع روی قیمت تاثیر می گذارد پس باید به این موضوع دقت کنید. البته که قیمت این محصولات بر اساس سبک مشخصی که دارد متفاوت است و برخی گرانتر هستند.

بشقاب ها و انواع پیش دستی ها یکی از ملزومات مورد نیاز مهمانی ها هستند، این محصولات با روکش پلی اتلینی که دارند، قابلیت چاپ هر طرح و رنگی را فراهم کرده است. مجموعه صنایع ایران بسپار ماشین از سال 93 فعالیت خود را در زمینه تامین و فروش انواع ماشین آلات صنعتی آغاز نموده است. عمده فعالیت امروز این مجموعه به طراحی و ساخت ماشین آلات فرایند پلاستیک اعم از دستگاه های تزریق پلاستیک، دستگاه های بادکن پریفرم، ماشین آلات پلاستیک بادی و همچنین دستگاه های تولید ظروف یکبار مصرف اختصاص یافته است. دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف ترموفرمینگ از مواد پروپلین استفاده می کند و به همین دلیل انعطاف پذیری محصولات تولید شده توسط این دستگاه بیشتر بوده و با فروش خوبی در بازار کشور همراه می باشد. دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف به تولید انواع ظروف چون بشقاب، لیوان، ظروف درب بسته و… می پردازد.

قیمت دستگاه تولید بشقاب کاغذی – ایران کاپ

بشقاب یا پیش دستی کاغذی چگونه ساخته می شود؟ گروه تولیدی الکاپ | ایران کاپ

با این حال، به خاطر داشته باشید، فروش صفحات کاغذی یک کار بسیار چالش برانگیز است. صفحات کاغذی در اندازه های مختلف، کیفیت و شکل موجود می باشد. از اینها بیشتر برای سرو سمبوسه، پانی پوری و سایر میان وعده ها استفاده می شود. از این نوع بشقاب ها عموما برای سرو تالی و تیفین استفاده می شود. بهترین مناسب برای – این نوع ماشین برای کسانی که تازه وارد این تجارت هستند، سرمایه گذاری کم و شبکه بازار کوچک مناسب است. هنگامی که دستگاه را روشن می کنید، به طور خودکار رول کاغذ را می کشد و آنها را روی صفحه نشسته فشار می دهد و ظرف مدت کوتاهی یک صفحه کاغذ کاملاً تکمیل شده آزاد می شود.

  • جالب است بدانید کار با این دستگاه نیاز به تخصص فنی خاصی نداشته و با به کار گرفتن یک نفر نیرو و آموزش کوتاه مدت به وی، می توان در هر دقیقه چهل تا پنجاه عدد پیش دستی و بشقاب را تولید و روانه بازار کرد.
  • لیست قیمت انواع کارت ویزیت، سلفون، کتان ، لیبل ، لمینیت ،لمینیت برجسته و .
  • ما سالیان متمادی فعایت خود را به طور جدی آغاز نموده ایم و پیوسته برای بهبود عملکرد سازمان، بی وقفه تلاش کرده ایم تا جایی که هم اکنون سهم بزرگی را در عرصه تولید ظروف یکبار مصرف، به خود اختصاص داده ایم.
  • تعداد قالب های بیشتر به معنای تعداد صفحات تولید بیشتر در ساعت است.
  • این دستگاه ها بین 2300 تا 2500 عدد در ساعت تولید می کنند.