بار شراب دنج جدید Studio Ahead، مجموعه Tamotsu Yagi توسط Sotheby's رونمایی کرد و اخبار بیشتر

طراحی میامی / سخنرانی ها را به لس آنجلس می آورد

ارائه شده توسط تبلیغات، Design Miami.LA گفتگوهای طراحی در 16 مه در یک کمیته تئاتر ویژه که توسط USM و Ojas تأسیس شده بود آغاز شد. این برنامه توسط اشلی هریسون هماهنگ شد و رهبران فکری محلی و بین المللی را برجسته کرد. موضوعات از اصالت: تصویر و هویت گرفته تا مجموعه هوشمند، که او انجام داد، متغیر بود تبلیغاتمایر راس، سردبیر ساحل غربی و رایان مورفی، سنگین وزن هالیوود. شرکت‌کنندگان فرصت‌هایی برای آموزش محلی و بین‌المللی داشتند: چه شنیدن در مورد میراث معماری نمادهای آمریکایی مانند پل ویلیامز یا درک معنای «سازنده دنیای جدید خلاق» در بحث «تقاطع فرهنگ‌ها»، هر پانل ایده‌های جدیدی را به جامعه ارائه کرد. جدول.


برجسته پروژه

Studio Ahead به یک بار شراب در محله ویلیامزبورگ جنوبی بروکلین جان می بخشد

شات از نوار با دیگران.

عکسی از نوار در با دیگران، با صندلی‌های پوشیده از کوسن کریس لیلینبرگ هالستروم توسط فریتز هانسن

عکس: Ekaterina Ezmstevia

در با دیگران، یک بار شراب جدید در ویلیامزبورگ جنوبی توسط Studio Ahead، پارچه های منحصر به فرد فضا را با یک...

در With Others، یک بار شراب جدید در ویلیامزبورگ جنوبی که توسط Studio Ahead طراحی شده است، پارچه‌های منحصربه‌فرد حس ارتباط را به فضا می‌دهند.

عکس: Ekaterina Ezmstevia

شانا نصیری، بومی کالیفرنیای شمالی، می‌خواست که بار شراب جدیدش در ویلیامزبورگ جنوبی در میان دیگران برجسته شود، زیرا روابطش با گروه کوچکی از تولیدکنندگان پرشور با داستان‌های بی‌شماری برای گفتن، هدایت می‌شد. برای تجسم فضای داخلی به همان اندازه پر جنب و جوش، او از عضو AD PRO Directory Studio Ahead در سانفرانسیسکو تماس گرفت، زیرا می دانست که بنیانگذاران Homan Rajai و Elena Dendiberia هنگام همکاری با هنرمندان، صنعتگران و تولیدکنندگان به دنبال ارزش های مشابه هستند. به عنوان اشاره ای به ریشه های ساحل غربی نصیری، Studio Ahead از هنرمندان Marin County Edo Yoshimoto و Jun Gnorski برای ایجاد یک گلدان چوبی خیره کننده و فانوس های کاغذی واشی استفاده کرد. آنها این آثار را با قطعات ساخته شده توسط Gwilym Johnston و سرامیک های بومیان بروکلین Katie Coughlin هماهنگ کردند. رجایی می‌گوید: «این شهر نیویورک است که واقعیت‌های ترکیبی را از طریق مردم، ایده‌ها و سازندگانش گرد هم می‌آورد. در اواخر دهه 90 و اوایل دهه 2000، ویلیامزبورگ کانون مهمانی‌های بزرگ و بارهای غیرمتعارف بود، و Studio Ahead از این انرژی مستقل استفاده می‌کرد. نمای انحنادار زمینه را برای فضایی تک رنگ فراهم می کند که دارای یک میله پشتی فلزی سفارشی که با گردوی تیره تکمیل شده است، صندلی های کریس لیلنبرگ هالستروم با روکش بالشتک ساخته شده توسط فریتز هانسن و شمع گیرهای زنجیره ای نیککو کرونا.

AD PRO را بشنوید…

…150 سال از زمانی که خودروساز فرانسوی پژو آسیاب فلفل رومیزی را اختراع کرد می گذرد. امروزه نام این شرکت مترادف با خودروهای جاودانه است، اما استعداد آن در مهندسی به قرن نوزدهم برمی گردد، زمانی که ابزارهای خانگی ساده مانند اره و آسیاب قهوه تولید می کرد. آسیاب فلفل چوب و فولاد چشمگیر مدل Z که از آن زمان به یک اغذیه فروشی تبدیل شده است، در سال 1874 معرفی شد و به سرعت تبدیل به یک غذای اصلی شد. پژو هنوز هم حدود دو میلیون خودرو در سال تولید می‌کند و به مناسبت این سالگرد، نسخه‌ای محدود از مدل اصلی را در رنگ‌های مختلف از صورتی آب نباتی تا آبی اقیانوس آرام معرفی کرده است.


برجسته محصول

ترنسجسی اندروز از دات اولین مجموعه مبلمان خود را ارائه می دهد

میز قهوه از مجموعه جدید Dott از گالری Tase است

میز قهوه فیلم از مجموعه افتتاحیه Dott گالری Tase

عکاسی توسط گالری TASS

جسی اندروز بازیگر و مدل با راه اندازی جواهرات و برندهای مد باگاتیبا و بیسیک سوئیم خود را به عنوان یک کارآفرین چند وجهی ثابت کرده است. او گالری Tase متمرکز بر جامعه را در لس آنجلس افتتاح کرد، که اکنون جای خود را برای مبلمان باز کرده است و با مجموعه افتتاحیه Dott شروع شد که نشانه هایی از شارلوت پریاند و ژان رویر می گیرد. این ست مبلمان که از چوب بلوط و آبنوس با رنگ طبیعی ساخته شده است، یک میز کناری، چهارپایه بزرگ، میز قهوه کم، کنسول و میز ناهارخوری صمیمی است که با توپ‌های قابل تعویض و روکش‌های برنجی برجسته می‌شود که هوس‌های پیچیده را به آن اضافه می‌کند. زمانی که با روحیه سازگار باشد.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/studio-aheads-warm-new-wine-bar-sothebys-unveils-tamotsu-yagi-collection-and-more-news