اوباش بدنام در خانه: 13 عکس از زندگی اوباش خانگی

سبک‌های تجسم شده توسط خانم‌های جنایت‌کار سازمان‌یافته، «زیبایی‌شناسی همسر اوباش» را به وسواس پیروان ریز روند TikTok تبدیل کرده است (فکر کنید با صدای بلند تجملات: نقاشی‌های حیوانی، رنگ‌های جسورانه، و استقبال کلی از ماکسیمالیسم)، اما در حالی که چنین گرایش‌هایی در شکوه و جلال می‌چرخند، به نظر می‌رسد که شیفتگی فرهنگی گسترده‌تر ما به زندگی و جنایات مافیوس‌های بدنام اینجا باقی می‌ماند. مارتین اسکورسیزی، اسطوره سینمای آمریکایی، جهان گانگستری را به تحسین جهانی رسانده و با فیلم هایی مانند این ژانر را شکل داده است. دوستان خوب و باندهای نیویورکو طرفداران هنوز هم 25 سال پس از اولین نمایش سریال مهم HBO به خانه مافیوی تخیلی تونی سوپرانو در نیوجرسی می روند. ورودی های جدیدتر، مانند سوفیا ورگارا گریزلدا، ثابت کنید که شیفتگی ضدقهرمانان اوباش و فرهنگ رئیس کارتل ادامه دارد، با کسب رتبه برتر محبوب ترین برنامه های نتفلیکس برای سه هفته متوالی. در حالی که شاهان واقعی این آثار از صرف زمان و انرژی زیادی برای فرار از بازداشت پلیس الهام می‌گیرند، به نظر می‌رسد از گرفتن حداقل در این عکس‌ها استقبال کرده‌اند، که کمی بینشی از سبک زندگی آنها به دور از خیابان‌های پست ارائه می‌دهد. برای نگاهی به اوباش بدنام که از مدتی در خانه لذت می برند (چه اقامت اجباری و چه در غیر این صورت) به ادامه مطلب مراجعه کنید.

آل کاپون

آل کاپون در حال سیگار کشیدن روی صندلی با پاهای ضربدری در صندلی روپوش راه راه در پس زمینه

گانگستر آمریکایی آل کاپون (“Scarface”) (1899-1947) در خانه تعطیلات خود در میامی، 1930 استراحت می کند. کاپون سیگار می کشد و لباس پانسمان راه راه و دمپایی می پوشد. (عکس از نیویورک تایمز/گتی ایماژ)

عکس: نیویورک تایمز/گتی ایماژ

Al “Scarface” Capone معمولاً با شیکاگوی دوران ممنوعیت مرتبط است، جایی که او به شهرت یافتن در عملیات‌های بوت‌بازی، فحشا، و قمار دست یافت، اما رئیس اوباش در زمستان‌های سخت ایلینوی با خانه‌ای در ساحل میامی در سال 1928 معامله کرد. ، گانگستر بدنام به همسایگان جدید خود در ایالت سان شاین گفت که او یک فروشنده مبلمان دست دوم است. مردم محلی فریب اظهارات او را نخوردند (چون او در آن زمان به خاطر حلقه جرایم سازمان یافته اش کاملاً شناخته شده بود) و می ترسیدند که این منطقه را به شهرت بدی برساند. با این حال، چند دهه از مرگ او فاصله گرفته بود، اما زمانی که قرار بود در سال 2021 اقامتگاه اوباش فقید تخریب شود، بسیاری آهنگ متفاوتی را می خواندند. یک طومار آنلاین برای توقف توسعه بیش از 25000 امضا در هر Mansion Global جمع آوری کرد.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/the-domestic-mob-life-photos-of-mobsters-at-home