آیا کیسی ماسگریوز تنسی را برای مراتع سبزتر در نیویورک رها می کند؟

کیسی ماسگریوز در “Too Good to Be True” ترانه ای از آلبوم تازه منتشر شده خود می خواند: “در ذهن من، ما در نیویورک هستیم.” خوب عمیق تر. “تو قبلا هرگز نبودی / اما عزیزم، اکنون این شهر ماست.” متن ترانه به زودی می تواند معنای جدیدی برای ساکن تنسی پیدا کند: به گفته مردمماسگریوز به طور معمولی املاک شهر نیویورک را به صورت آنلاین بررسی می کند.

برنده هفت جایزه گرمی به این نشریه گفت: “دختر، من همیشه در اواخر شب Zillow را مرور می کنم، مثل یک احمق رفتار می کنم – مورد علاقه من است.” من آن را رد نمی‌کنم، اما من جامعه‌ای در نشویل دارم که می‌دانم در هیچ جای دیگری نمی‌توانم آن را پیدا کنم.» در مصاحبه با برش اوایل این ماه، ماسگریوز فاش کرد که در همان زمان که بالشتک نشویل را فروخت، یک “کلبه” در جنگلی در تنسی خرید. خلاصه معماریجلد می 2022. طبق مصاحبه اخیر با ووگخانه جدید این خواننده الهام بخش هشتمین قطعه آلبوم، “قلب جنگل” بود.

اگرچه به نظر می رسد ماسگریوز نشویل را به این زودی پشت سر نمی گذارد، شاید یک صفحه آخر هفته در بیگ اپل درست باشد؟ او گفت: «فکر می‌کنم شهر نیویورک مکانی بسیار ویژه است، و من واقعاً برای خلق کردن در آنجا الهام گرفته‌ام.» مردم. خواننده پاپ کانتری ضبط کرد خوب عمیق تر، ششمین آلبوم استودیویی او، در استودیو الکتریک لیدی در روستای گرینویچ منهتن. او اخیراً برای یک مهمان موسیقی به منطقه بازگشته است SNL و برای تبلیغ شمع جدیدش با بوی پسر، که الهام گرفته از خوب عمیق تر.

عضو شوید

امروز به AD PRO بپیوندید و جای خود را در کارگاه Outdoor Trend رزرو کنید

فلش

به ووگماسگریوز در مورد انرژی الهام‌بخش شهر شعر گفت: «من فکر می‌کنم چیزی در نیویورک بار الکتریکی دارد، با بشریت که آنقدر روی هم چیده شده‌اند… احساسات واقعاً در چنین محیطی، جایی که میلیون‌ها نفر وجود دارند، بزرگ‌تر می‌شوند. همه در یک منطقه، همه تلاش می کنند تا زندگی مشترک را رقم بزنند.»

source: https://www.architecturaldigest.com/story/would-kacey-musgraves-ditch-tennessee-for-greener-pastures-in-nyc