آپارتمان سابق جیمز گاندولفینی در وست ویلج با قیمت 9 میلیون دلار وارد بازار شد

به گزارش گاردین، آپارتمان جیمز گاندولفینی، بازیگر فقید وست ویلج، دوباره دست به دست شد نیویورک پستمالکان فعلی 8.99 میلیون دلار درخواست می کنند.

سوپرانو این ستاره در سال 1999 یک اقامتگاه مجلل در شهر نیویورک خریداری کرد، همان سالی که با همسر اول خود، تهیه کننده فیلم مارسی وودرسکی ازدواج کرد. در سال 2002، این زوج آپارتمانی در همسایگی خریدند و واحد را تا نزدیک به 3200 فوت مربع گسترش دادند. وودرسکی این آپارتمان را به عنوان بخشی از توافقنامه طلاق در سال 2003 به دست آورد و در سال 2017، چهار سال پس از مرگ گاندولفینی، آن را فروخت. دو سال بعد به مالکان فعلی فروخته شد و آنها دست به بازسازی جامع و امروزی زدند.

واحد نبشی با پنجره های سمت راست و چپ، دو مبل طوسی منحنی روبه روی هم بر روی کف چوبی با فرش خاکستری سفید...

قسمت نشیمن و غذاخوری واحد.

عکس: اولگ داویدوف برای Corcoran

واحد چهار خوابه، چهار و نیم حمام در پنجره های کشویی قرار گرفته است که اجازه می دهد نور خورشید زیادی به آپارتمان وارد شود. طبقه دوم مناظری واضح از واشنگتن کامانز را ارائه می دهد، پارک کوچکی که با ساختمان نگهبانی در ضلع شرقی آن همسایه است.

یک اتاق نشیمن با دیوارهای سفید با سه درخت روی یک تلویزیون از دیوار، و یک مرکز سرگرمی در سمت چپ با بخش خاکستری به ...

یک منطقه نشیمن دیگر در خانه.

عکس: اولگ داویدوف برای Corcoran

فروشگاه درب باز

خانه های افراد مشهور را دوست دارید؟ برخی از موارد دلخواه ما را از سوفیا ورگارا، سینا میلر و موارد دیگر خریداری کنید.

پلان طبقه باز شامل آشپزخانه ای به سبک گالری است که به یک منطقه نشیمن 30 فوتی با فضاهایی برای غذاخوری و استراحت می ریزد. پشت درهای جیبی از قسمت نشیمن یک لانه پر از نور است. در جای دیگر، اتاق فلکس که در حال حاضر به عنوان یک کتابخانه استفاده می شود، می تواند برای قرار دادن یک دفتر کار، یک سالن استراحت دیگر یا یک اتاق بازی تغییر یابد. ویژگی‌های برجسته سوئیت اصلی آفتاب‌گیر شامل کمد دیواری بزرگ، وان عمیق و دوش جداگانه است. دو حمام دیگر از چهار حمام اختصاصی است.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/james-gandolfinis-former-west-village-apartment-hits-the-market