آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس – تصویری ۰ تا ۱۰۰ -ایران ارز دیجیتال

امروز میخواهیم صرافی را به شما معرفی کنیم که کاربران ایرانی میتوانند بهراحتی در آن فعالیت نمایند بدون اینکه دغدغه مسدود شدن حسابشان را داشته باشند. این استخر استخراج امکان استخراج بسیاری از رمز ارزها را با تعداد کاربران بسیار زیاد و حجم تراکنش های بالا در دسترس قرار میدهد. نکته خیلی مهمی که باید اشاره کنم این است که این صرافی همانند بایننس یک ارز دیجیتال اختصاصی با نام ”CET” دارد که اگر بخواهید خرید و فروش های خود را با این ارز در صرافی کوینکس انجام دهید، از مبلغ کارمزد شما 50 درصد کم می شود و رقم کارمزد شما به 0.05 تبدیل می شود. بهتره به پشتیبانی کوینکس پیام بفرستید و این موضوع رو بگید تا راه حل رو ارائه بدن. برعکس تمامی صرافی های بین المللی که به ایرانیان یا خدماتی ارایه نمی دهند یا پشتیبانی فنی فارسی زبان ندارند، این صرافی هم به ایرانیان بدون فیلتر خدمات ارایه می دهد و هم اینکه پشتیبانی فارسی زبان دارد که در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در این صرافی، شما می توانید به راحتی با آنها ارتباط گرفته و مشکل خود را رفع نمایید.

یکی از نکاتی که باید در مورد صرافی ها بدانید میزان امنیت آن صرافی در برابر حملات هکری است چرا که همان طور که ما می دانیم بهترین سایت ها برای اینکه یک هکر بتواند مقادیر زیادی ارز به دست آورد صرافی ها هستند. سفارش Spot limit:در این سفارش کاربر برای آنکه از وارد شدن به ضرر در معاملهای که انجام داده است جلوگیری کند علاوه بر حجم و قیمت، باید یک حد ضرر را نیز تعیین کند که اگر قیمت ارز دیجیتال خریداری شده به هر دلیلی از سطح مورد نظر کاهش پیدا کرد، سیستم به طور خودکار برای جلوگیری از ضرر بیشتر سفارش فروش را برای کاربر ثبت کند. پشتوانه صرافی کوینکس، استخر ماینینگ ویا بی تی سی ViaBTC Pool یک استخر استخراج ارز دیجیتال است که در سال 2016 در کشور چین شروع به کار کرده است.

ترید کردن در بازار : در منطقه خرید، گزینه Market را انتخاب کنید و مقدار را وارد کنید و سپس برای خرید معاملات روی Buy CET کلیک کنید. پس از تعیین موارد مذکور باید روی گزینه Submit کلیک شود تا مراحل بعدی نمایش داده شوند. ۱.مجدد به صفحه رسمی صرافی CoinEX وارد شوید و بر گزینه “Log in” و یا همان ورود کلیک کنید. مثلا از میان ارزهای دیجیتال، می خواهید (USDT) را انتخاب کنید. در ادامه باید منتظر بماند تا کاربری پیدا شود که معامله را با شرایط تعیین شده وی بپذیرد و به این ترتیب معامله صورت بگیرد. اگر قصد معامله ارز خاصی را دارید میتوانید از طریق گزینه جستجو در قسمت بالا و سمت چپ صفحه آنرا پیدا کنید. اگر به عنوان نمونه از CET / USDT استفاده کنید. این پکیج ها کمک شایانی به افراد چه در زمینه کم کردن کارمزد معاملات و چه در زمینه سودرسانی و چه در زمینه گرفتن ارزهای رایگان با شرکت در ایردراپ ها خواهند داشت؛ بدین صورت که اگر فردی مثلا هزار عدد از توکن خود صرافی کوینکس به نام ارز CET را خریداری کند و فقط یک ترید، چه در قسمت Spot Trading و چه قسمت Margin Trading و چه قسمت Perpetual انجام دهد می تواند در Airdrop این صرافی در مدت زمان اعلام شده شرکت کرده و ارزهای رایگان زیادی به دست آورد، به انضمام اینکه نگه داشتن و خرید ارز CET یک سرمایه گذاری مطمئن می باشد چرا که تجربه نشان داده، توکن های صرافی ها طی گذشت زمان، قیمت زیادی پیدا کرده اند و این ارز هم مسلما رشد شایانی خواهد داشت.

سفارش market: در این نوع ثبت سفارش کاربر صرفاً حجم معامله را تعیین میکند و قیمت را سیستم به طور خودکار همان چیزی در نظر میگیرد که در لحظه در بازار جریان دارد. این صرافی یک صرافی ارزهای دیجیتال بسیار معتبر می باشد که رابط کاربری ساده و راحتی دارد و کارمزد معاملات در آن بسیار کم می باشد؛ به علاوه اینکه برای کاربران خود، سطوح مختلف VIP قرار داده که هر فردی می تواند با خرید پکیج های VIP کارمزد معاملات خود را نزدیک به صفر برساند. شاید درباره امنیت ارزهای رمزنگاری شده، مطالب زیادی در سایت های مختلف خوانده باشید. یکی از مسائل بسیار مهم که باید توجه ویژه به آن داشته باشید بالا بردن امنیت حساب کاربری است، این نکته را در نظر داشته باشید که ایمیل شما به حساب کاربری در کوینکس متصل شده است به همین جهت هر چقدر امنیت ایمیل شما بالا باشد مطمئنا امنیت دارایی های شما در این صرافی بالاتر خواهد رفت، شاید برای شما سوال پیش بیاید که برای بالا بردن امنیت ایمیل باید چه کار هایی انجام داد، در پاسخ به این سوال بهتر است ذکر کنیم که سعی کنید برای ایمیل خود یک رمز عبور قوی انتخاب کنید برای مثال بهتر است به این نکته اشاره کنیم که رمز عبور باید پیچیده باشد و در آن از حروف بزرگ و کوچک، اعداد، علامت ها و غیره استفاده شود تا هر کسی نتواند به راحتی رمز ایمیل شما را باز کند، توجه داشته باشید که کد ارسال شده توسط صرافی کوینکس باید در یک فضای امن نگهداری شود برای مثال باید از رطوبت، باد، باران و افراد سوء استفاده گر دور باشد زیرا تمام این ها این مسائل می تواند برای دارایی های شما خطر ساز شود.

در قسمت فیوچرز کوینکس و یا perpetual صرافی کوینکس، شما میتوانید پولی را از فردی قرض کرده و با افزودن دارایی خود به پولی که قرض گرفتهاید، معاملات موردنظرتان را معرفی صرافی کوینکس انجام دهید. کوینکس نسبت به تمام صرافی های داخلی در این باره شرایط بهتری دارد. دارایی های صرافی کوینکس بر روی والت های چند امضایی نگه داری می شود و از این بابت از امنیت بالایی برخوردار است و همچنین امکانات امنیتی مناسبی برای کاربران فراهم می کند که این امکانات شامل 2FA یا تایید دو مرحله ای و کد آنتی فیشینگ می باشد که پیشنهاد می شود حتما آنها را فعال کنید. اگر اطلاعات مورد قبول کاربر باشد روی گزینه Reconfirm کلیک میکند. پس از مطالعه قوانین و شرایط صرافی، کادر را کلیک کنید تا به صورت تیک تغییر کند. 3. نوع شبکه را USDT-TRC20 انتخاب کنید. معاملات این افرد، عمق بازار را کاهش می دهد. سفارش Limit:در این نوع سفارش کاربر باید حجم معامله و قیمت مورد نظر خود را وارد کند و سپس ثبت سفارش نماید.