آدام لیپس با این فلسفه جمع آوری زندگی می کند

اونجا خیلی زیبایی هست چگونه تصمیم می گیرید و آنچه را که خریداری می کنید تنظیم می کنید؟ خوب، یک راه قطعا قیمت است. این یک راه خوب برای ویرایش است. همیشه به این فکر می کنم که اگر بودجه نداشتم، کلکسیونر بودن چقدر سخت بود؟ شما فقط می توانید به آنچه می خواهید برسید.

اسکار دلا رنتا همیشه به من می گفت: همیشه جفت خرید کنید. می‌دانید، می‌توانید به این روش تغییر دهید، و هرگز یکی را نخرید، که توصیه‌ای نیست که من اغلب دنبال می‌کنم.

برخی از منابع مورد علاقه شما برای اکتشافات شما چیست؟

گالری‌ها، فروشندگان عتیقه‌فروشی، حراج‌ها – من همه حراج‌خانه‌ها را دنبال می‌کنم، از جمله آنهایی که آنها را با هم قرار داده‌اند، Invaluable، و LiveAuctioneers. متنوع است. فروشگاه های ما اقلام قدیمی زیادی دارند. ما بسیاری از این موارد را به eBay برون سپاری می کنیم.

آیا مونتاژ بر روند طراحی واقعی شما تأثیر می گذارد؟

بله، مجموعه مد تقریباً به طور کامل از فضای داخلی در برخی سطوح الهام گرفته شده است، چه طراحان داخلی بزرگ گذشته یا حال. ما نحوه استفاده آنها از رنگ، بافت و الگو را در نظر می گیریم و آنها را در مجموعه قرار می دهیم. اما خرید عتیقه جات می‌تواند از راه‌های دیگری بر ما تأثیر بگذارد – گاهی اوقات، شکل مبلمان می‌تواند الهام‌بخش شکل لباس باشد. این واقعاً برای من یک نقطه شروع است و فکر می کنم به این دلیل است که زمان زیادی را صرف تماشای اشیا و مبلمان می کنم.

تصویر ممکن است شامل چمن، گیاه، حیاط خلوت، طبیعت، فضای باز، حیاط، گیاهان، نیمکت، مبلمان، بزرگسال و حیوان باشد

عکاسی از ایزابل پارا / طراحی توسط میکی تن هاف

منطقی. اگر زمان زیادی را به آن اختصاص دهید، واضح است که خونریزی می کند. آیا این برای خط لوازم خانگی شما با OKA نیز هست؟

خیلی الگویی که ما برای کل مجموعه استفاده می کنیم از یک قطعه عتیقه ای است که از یک بازار کثیف در فرانسه خریدم که الگوی بسیار مشابهی روی آن بود. ما آن را دوباره ترسیم و رنگ آمیزی کردیم. تقریباً کل ایده OKA از جستجوی اشیا، خواه برای فرم یا الگو باشد.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/the-collecting-philosophy-adam-lippes-lives-by